qmail ciąg dalszy :)

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pią, 22 Lut 2002, 14:36:12 CET

Nie tak źle, 2-3 godziny i qmail już u mnie śmiga. ;)
Przy okazji na maildiry przeszedłem.

Tylko jest taka sprawa z wysyłaniem poczty, chodzi oczywiści o relaying.
Aby userom działał dałem taki wpis  w /etc/tcpd/hosts.allow
smtp rblsmtpd tcp-env : ALL : severity notice : setenv RELAYCLIENT

Teraz mam takie pytanie jak zrobić z tego SMTP AUTH, aby tylko użytkownicy
mogli pocztę wysyłać ?

I druga sprawa. Nie mam nic w /var/log/maillog, gdzie idą logi qmaila?

PS. Heh, mam nadzieję, że odpowiedź na ten list do mnie dojdzie, na razie
nic w qmailu nie będę ruszał. ;)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX