krotkie pytania apt-get i inne

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Pią, 22 Lut 2002, 16:01:04 CET

> [root w linux archives]# grep test /etc/apt/sources.list|grep -v ^#
> rpm ftp://ftp.pld.org.pl/apt PLD-1.0/i686 test
> rpm-src ftp://ftp.pld.org.pl/apt PLD-1.0/i686 base test supported

No dobra to już nawet miałem, ale jak np. wylistować pakiety
leżące tylko w test - pewnie apt-cache ale z jakimi opcjami.
Podajcie parę wykorzystywanych przez was poleceń przy obsłudzę
(instalacji, listowaniu, upgrade'owaniu itp. itd.) rpm'ów.
Może nauczę się jakichś nowych sztuczek.

ps. man'y czytałem, niestety ogólnie w różnych man'ach brak jest
    przykładów _praktycznych_ wykorzystywania różnych opcji i
    trzeba samemu wymyślać różnego rodzaju "wiązanki".

KrzysiekS

Wybierz sobie melodie, ktora lubisz >>> http://sms.interia.pl/