Ktore zasoby rsyncowac zeby apt-geta lokalnie robic ?

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Sob, 23 Lut 2002, 10:27:44 CET

dnia Sat, Feb 23, 2002 at 01:42:03AM +0100, Tomasz Kłoczko napisal(a):

> Jeżeli masz z 30 jednostek to uważasz ze użycie NIS/LDAP do zarządania
> czymś takim to strzelanie do wróbla z armaty ? a skoro już tymn czymś
> zarządasz to przecież dodanie wpisu do automontera to mniej niż minuta.

Akurat w moim wypadku tak, bo mam tylko kilka w jednej lokalizacji,
wiekszosc ma dzialac niezaleznie od polaczen miedzy nimi. Czesc serwerkow to
np proxy/mail/www w sieciach osiedlowych, jak sie w tepsie ktos potknie o
kabel to uzywajac NIS/LDAP ludzie w takim lanie ani poczty nie odbiora ani
do innych w lanie nie napisza. Niby mozna by bylo robic bazy tylko dla
automountera ale nie widze sensu :>
Pozatym zauwaz jak daleko odszedles od problemu, przeciez chodzilo tylko i
wylacznie o nieszczesne robienie rsynca apt a nie o najlepszy sposob na
zarzadzanie kilkudziesiecioma maszynami :>

pozdro
newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/