ftp-samba

Maciej Swiniarski luzik w piorun.ds.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 14:55:18 CET

Bardzo nie na reke jest mi kopiowanie do katalogu /home/ftp/ jakichkoliwek
zasobow ktore mam na dysq w innym miejscu np. partycja windowsowa.
Wpisywanie do config'a servera ftp takich sciezek tesh za bardzo mi nie
pasuje mimo to chcialbym uzywac jakiegos mechanizmu podobnego do symlinkow
ktore bym umieszczal w katalogu ftp.
Samba ma przeciez taka mozliwosc.
Pamietam ze byl jakis fajny myk ktory pozwalal jakos poprzez udostepnianie
via ftp swojej samby czy cos takiego co pozwolilo by mi przeskoczyc moja
zachcianke

Ktos ma jakies pomysly?

Pozdrowienia .. Luzik