Dell Inspiron 3500

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 23 Lut 2002, 17:15:08 CET

Hejka!

Prawdopodobnie na dniach (nie wiem dokladnie za ile) sprzedaje swojego
stacjonarnego kompa i kupuje notebooka jak w temacie. Linux pojdzie na nim
na pewno. Problem mam natomiast inny - nie ma tam cdromu i instalacje
widze na dwa sposoby:

1 sciagnac z sieci caly katalog i686 i wrzucic na partycje windowsa i
podmontowac ja jako src
2 zrobic instalacje bezposrednio z sieci

I tu mam pytania:

co do 1 - co musze _dokladnie_ sciagnac?, czy musze robic jakies specjalne
zabiegi zeby podmontowac vfat?
co do 2 - sieciowka jest oczywiscie pcmciowa - co musze zrobic zeby ja
odpalic i skonfigurowac na niej jako taka siec?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, Polish section of Linux Counter maintainer