Dell Inspiron 3500

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Nie, 24 Lut 2002, 02:14:17 CET

Dnia Pańskiego 23 Feb, 2002, Michal Margula napisał(a):
> co do 1 - co musze _dokladnie_ sciagnac?, czy musze robic jakies specjalne
> zabiegi zeby podmontowac vfat?

Musisz ściągnąć całe arch/PLD bes images i takich tam pierd...
podmontowanie vfata wymagać będzi epewnie załdowania modułu ale
sobie z etym poradzi instalator

> co do 2 - sieciowka jest oczywiscie pcmciowa - co musze zrobic zeby ja
> odpalic i skonfigurowac na niej jako taka siec?

sprawa bardzo prosta i skuteczna: dyskietka instalacyjna pcmci sama
wsio wykryje skonfigurujesz tylko i pojechali, szybko sprawnie
fajnie.

Martii