Ktore zasoby rsyncowac zeby apt-geta lokalnie robic ?

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 25 Lut 2002, 13:40:27 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Roman Niewiarowski wrote:
> Akurat w moim wypadku tak, bo mam tylko kilka w jednej lokalizacji,
> wiekszosc ma dzialac niezaleznie od polaczen miedzy nimi. Czesc serwerkow to
> np proxy/mail/www w sieciach osiedlowych, jak sie w tepsie ktos potknie o
> kabel to uzywajac NIS/LDAP ludzie w takim lanie ani poczty nie odbiora ani
> do innych w lanie nie napisza. Niby mozna by bylo robic bazy tylko dla
> automountera ale nie widze sensu :>
> Pozatym zauwaz jak daleko odszedles od problemu, przeciez chodzilo tylko i
> wylacznie o nieszczesne robienie rsynca apt a nie o najlepszy sposob na
> [...]

Hehe .. dokladnie mam to samo :))
Osiedlowki i serwerki na nich proste na ktorych rsync i tak smiga
normalnie :))

Radek ktory chyba zabierze sie za skrypty do generowania info dla apt'a bo
      Tomka mu sie chyba nie uda przekonac :((
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl