gtk pod kde

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 26 Lut 2002, 22:15:58 CET

On Tuesday 26 February 2002 22:10, you wrote:

> Nie ma sensu. To musi działąć bez takich trików i żejżeli juz to szukaj po
> innych fragmentach gdzie co jest nie tak.

Hmmm... Z założenia takie na przykład kde nie jest skonfigurowane na język
polski... ok... wystarczy sobie poklikać i się ma język polski... ale co ja
mam zrobić z programami gtk/jakieś inne cuś? Ręczna zamiana plików
konfiguracyjnych się lekko mija z celem (w końcu to jest środowisko
graficzne... point and click :). A póki co, żeby pod kde mieć galeona po
polsku to trzeba się trochę pobawić (co najciekawsze, wpis do .kde-gtkrc o
czcionkach iso mi znikł z niewiadomych powodów i znowu mam krzaczki :(

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"