gtk pod kde

Śro, 27 Lut 2002, 07:55:35 CET

On Tue, 26 Feb 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Hmmm... Z założenia takie na przykład kde nie jest skonfigurowane na język
> polski... ok... wystarczy sobie poklikać i się ma język polski... ale co ja
> mam zrobić z programami gtk/jakieś inne cuś? Ręczna zamiana plików
> konfiguracyjnych się lekko mija z celem (w końcu to jest środowisko
> graficzne... point and click :).

Jakie pliki konfiguracyujne muszi zmieniać dla aplikacji gtk+ ?
(Chyba coś jednak pomyliłeś)

> A póki co, żeby pod kde mieć galeona po
> polsku to trzeba się trochę pobawić (co najciekawsze, wpis do .kde-gtkrc o
> czcionkach iso mi znikł z niewiadomych powodów i znowu mam krzaczki :(

To by znaczyło mniej więcej tyle że całe KDE można o OKDR.
Proponuję uruchomić z linni poleceń:

$ LANG=pl_PL galeon

Jeżeli to pojdzie to znaczy że po zmianie metodą S&W dla uruchamianych
aplikacji nie jest ustawiane odpowiednio LOCALE i *to* trzebaby poprawić.

kloczek