elektronika

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Śro, 27 Lut 2002, 17:16:19 CET

> Dzisiaj miałem wykład z elektroniki i od razu mi podniesiono ciśnienie.
Mamy
> prace tworzyć w pspice i mathcadzie, nie wspomnę o tym, że później należy
> poskładać w wordzie i wydrukować. Jak dla mnie to paranoja. O ile pspice
> jest jescze darmowe dla studentów, to jest tylko pod Windowsa. Nie wiem
czy
> pójdzie mi pod wine. Spróbuję. Na wszelki wypadek - zna ktoś jakiś darmowy
> zamiennik pod Linuxa? No i jakiś program mathcadopodobny - tego też
szukam.

Jeśli chodzi o mathcada, to nic podobnego pod linuxem nie widziałem.
Kiedyś próbowałem uruchamiać mathcada2000 pod wine i się udawało,
lecz za bardzo go nie testowałem.

KrzysiekS

Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
Zwyciezca w kategorii jakosc w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)