elektronika

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Czw, 28 Lut 2002, 00:00:20 CET

Mniej wiecej Wed, Feb 27, 2002 at 05:16:19PM +0100, zainteresowany KrzysiekS rzekl:
> Mamy
> czy
> szukam.
>
> Jeśli chodzi o mathcada, to nic podobnego pod linuxem nie widziałem.
> Kiedyś próbowałem uruchamiać mathcada2000 pod wine i się udawało,
> lecz za bardzo go nie testowałem.

W czasach kiedy potrzebowałem MathCada (około wersji 7) pod wine wersja 5 biegała
idealnie, 7 jakoś tak sobie czasem pomrugiwała, ale dało się żyć. Tylko do wydruków
trzeba było marginesy poprawiać, bo jakieś krzywe były...

A wine z pewnością od tamtego czasu znacznie się rozwinął.

--
Zbyniu