ldap-howto ?

Piotr Meyer aniou w root.pl
Czw, 28 Lut 2002, 19:26:52 CET

On Thu, 28 Feb 2002, Roman Niewiarowski wrote:

> Jak w temacie, poszukiwane zywe lub martwe :-)
> biega mi o przeniesienie passwd/shadow, aliases do ldap i pozniej uzywac
> ldap do autoryzacji na roznych serwerach :-)
> A moze jest jakies gotowe miedzymordzie ulatwiajace calosc (poza
> ldap-Migration-Tools)? :>

Ogólnie to polecałbym Twojej uwadze:

- listy mailowe na http://www.openldap.org
- http://www.linuxdoc.org/HOWTO/LDAP-HOWTO.html
- groups.google.com i www.google.com ;-)

tutaj masz narzędzia do migracji, warto popatrzeć
po całej tej witrynie:

- http://www.padl.com/tools.html

Gdy będziesz to sobie implementował, to zwróć uwagę
na wydajność takiego rozwiązania bez indeksowania pól
i z indeksowaniem. Różnice są bardzo, bardzo znaczące.

Aha, nie wiem czy tak jest jeszcze, ale w OpenLDAP w PLD
są problemy z działaniem replikacji. O ile nie planujesz
olbrzymiego, rozproszonego systemu, to nie ma to znaczenia ;-)

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer