Evolution 1.0

Pawel Posiewala pawel w jerzy.prz.rzeszow.pl
Śro, 2 Sty 2002, 23:16:47 CET

On Wed, Jan 02, 2002 at 22:49:04 +0100, Blues wrote:
> No - u mnie to wygląda tak jakby wogóle nie chciał się łączyć. Na serverze
> nie ma nawet śladu próby połączenia.
A ustawiles w konfiguracji serwera pop3,ze korzystasz z ssl'a?(wiem,
pytanie z gatunku naiwnych ;> )
W każdym razie u mnie bez problemu działa.

> Jaką masz wersję?
mozilla-0.9.6-2

> Nie lubię obsługi
nie wiem, IMHO w tej chwili to najszybszy okienkowy klient pop3
z  ssl'em. A co do obsługi to niewiele się rożni od mozilli

> Za leniwy jestem ;))
jedna linijka w konfigu... :>

> No cóż... kiedyś używałem, ale mi się sypał. Ciekawe jak jest teraz...
na tyle, na ile go testowalem to się nie sypał(nie testowalem ssl'a - nie
chciało mi się :)

--
pozdrawiam,
        Pawel Posiewala