OT: czego użyć do wysyłania sms-ów

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Pią, 4 Sty 2002, 17:58:20 CET

Temat troszkę nie do końca związany z PLD, ale co tam:

Interesuje mnie coś co wysyła sms na telefony ideii i nie wypisuje
czegoś takiego jak lynx:

   Microsoft VBScript runtime
   error '800a000d'

   Type mismatch: 'cdate'

   /sendsms.asp, line 41

Podobnie jest z linksem, operą i pewnie z programem sms (on nic nie
wypisuje, ale wiadomości nie dochodzą). Jedyny program, który wysyła
wiadomości to galeon (mozilli nie sprawdzałem, bo nie mam czasu czekać
ąż się uruchomi), ale mi chodzi o coś co działa z konsoli.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>