StarOffice 5.2 i Java

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Nie, 6 Sty 2002, 19:23:20 CET

On Wed, 2 Jan 2002 22:31:16 +0100
Jacek Sobczak <jaceksobczak w poczta.onet.pl> wrote:

> Próbuję uruchomić obsługę Java w Star Office 5.2. Ściągnąłem zgodnie z
> zaleceniami jdk-1.8.8_v1 (blackdown), rozpakowałem, uruchamiam jvmsetup
> przychodzący ze StarOffice i dostaję "Nie znaleziono otoczenia czasu
> przebiegu Java" (to nie żart - w polskiej wersji pakietu jest takie
> tłumaczenie :-). Dodatkowo mam załadowany najnowszy patch sun'a
> 109939-03.
>
> Czy ktoś już przez to przebrnął i może mi powiedzieć jak to zrobić ?

Cóż, znalazłem rozwiązanie. Należy dodać ścieżkę do bin w katalogu
Javy do PATH. Wtedy jvmsetup zaczyna działać prawidło.

Jacek

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]