Czego użyć do serwera SLIP?

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 6 Sty 2002, 21:17:04 CET

On Tue, Jan 01, 2002 at 09:57:50PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Powiem szczerze że poprostu nie chce mi się jechać kupić ten kabel :)
> Ale możliwe że to zrobię, jeśli nie uda mi się poprawić komfortu pracy
> na RS232 :) BTW, jak PLIP radzi sobie z długimi kablami? Potrzebuję
> conajmniej 6 metrów.
PLIP to może sobie radzi, ale cena kabla jest wprost proporcjonalna
do długości i jeszcze trochę trzeba dopłacić.
W temacie PLIP, kiedyś napiszę driver który będzie obsługiwał tryb 8-bitowy,
a może nawet EPP/ECP.
A to znaczy, że transfer przynajmniej 70kB/s.

WF