Bitchx, xterm i koślawe literki

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 7 Sty 2002, 15:08:48 CET

[poniedziałek, 07 styczeń 2002], Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala napisał(a):

> Czy BitchX samo zmienia czcionki na terminalu, czy robi jakieś inne
> dziwne akrobacje?
> Przykład:
> Uruchamiam xterm i pisze '[' (nawias kwadratowy) - na xtermie pojawia
> sie to co powinno czyli nawias kwadratowy
> Uruchamiam BitchX - wciskam '[' a na ekranie pojawia się A umlaut (A z
> dwoma kropkami u góry)
> Zamykam BitchX wpisuje '[' i znowu mam A z kropeczkami!
> Co jest do diabła?

BitchX ma tendencje do przestawiania konsoli. Jednym z rozwiązań jest
dodanie do prompta sekwencji resetującej (nie pamiętam jakiej), która
przywraca dobre ustawienia.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter