hdparm

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pon, 7 Sty 2002, 19:06:43 CET

Mam problemy przy robieniu hdparm -d 1 -c 1 /dev/hda

Gdy to zrobiobie po prostu prawie wszystko siada :).
Np. nie dzała komenda df, albo ctrl+alt+del, ogólnie bardzo dzine i nie
sensowne błędy (df - Cannot execute binary file itd.).
Jajko mam 2.2.20-3, a system instalowalem wczoraj z bootdisk_net (musiałem
go reinstalować właśnie przez te błędy). Sprubuję jeszcze na jajku
2.4.16-06 i być może przekompiluję swoje jajo, żeby to sprawdzić czy to
wina jaja, czy czegoś innego...

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-