Bitchx, xterm i koślawe literki

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 7 Sty 2002, 22:43:54 CET

Mon, 7 Jan 2002 15:26:35 +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro w poczta.onet.pl> pisze:

> Ale ja chciałem, żeby w BitchX znaczki tez wyswietlal normalnie,
> jestem gotów nawet zrezygnowac z polskich literek (bo na irc i tak
> sie ich nie uzywa),

W niektórych miejscach używa się dość powszechnie.

> A moze jest jakis inny program łatwy w obsłudze i o dużych
> możliwościach (może być pod X-y) do irca.

irssi jest dobry: mocny, wygodny i dość stabilny (choć bywają
problemy).

epic (wspomagany skryptem LiCe) jest dość dobry, ale bardziej
chaotyczny niż irssi i trudniej się go skryptuje. Poza tym LiCe się
nie rozwija, chyba że ktoś przejmie projekt.

Qrczak na ircu od dwóch tygodni
--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/