Bitchx, xterm i koślawe literki

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Wto, 8 Sty 2002, 20:08:13 CET

Tue, 8 Jan 2002 00:19:52 +0100, Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> pisze:

> Ogólnie w xchacie drzemią niezłe możliwości, chociaż wiele osób go
> potępia jako twór mircopodobny ;]. Ja publicznie się przyznaje do
> używania xchata ;]

Gdzie można znaleźć skrypt, który okresowo próbuje zmienić nicka na
zajętego przez kogoś?

Nie, żebym planował się przesiąść na X-Chata, tylko chciałem porównać
z LiCe (działa, choć z pewnymi problemami) i irssi (dwa skrypty,
oba działają, keepnick troszeczkę lepiej od getnick).

I drugie. Chcę przekodowywać ogonki w wiadomościach do i od *wybranych*
osób i kanałów. W irssi musiałem sam napisać skrypt w perlu. Jak jest
w X-Chat?

I ostatnie. Automatyczne opowanie wybranych osób na wybranych kanałach,
odpowiadanie na ctcp od tych osób z prośbą o opa albo invite. Co X-Chat
ma tutaj do zaoferowania? Porównam z friends.pl w irssi.

PS. X-Chat łatwo się sypie przy "odłączaniu" i "przyłączaniu" okien.
epic też się sypał przy kombinowaniu z oknami, a irssi jeszcze ani razu.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/