xmms

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Śro, 9 Sty 2002, 00:02:07 CET

Instalowałem niedawno system via sieć, ale tylko base, reszte pakietów mam
z iso z bodajże 4 stycznia 2002. I zauważyłem właśnie problemik z xmms..
W blackboxie jako zwykły user, po uruchiomieniu zwraca Błąd segmentacji, a
jak włączyłem Xy z roota (uruchomił sie GNOME) to xmms cykał. Przegrałem
configi xmms od roota dla usera i jeszcze dałem suid na xmms..nadal nie
działa :/

I jeszcze takie chyba niedopatrzenie developerów:
svgalib: Conflicts: kernel (> 2.2.19)

(kernel 2.2.20-3, i686, xmms-1.2.5-4 )

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-