gdm

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Wto, 8 Sty 2002, 23:29:07 CET

Maciej Arciuch wrote:

> Tfu! Ma być LEWY nawias kwadratowy i spacja.

	W skrypcie chyba faktycznie jest błąd w linii 30, ale

raczej nie o to chodzi. Z tego co sprawdziłem to przyczyną
dla której nie da się wprowadzać znaków do okienka jest uruchomienie
skryptu rc.local, który uruchamia "console start". Nie wiem dlaczego,
ale bez niego działa dobrze. Trochę to jest bez sensu, bo tam
są tylko ustawiane klawiatura i czcionki lokalne, ale gdy
się skasuje z katalogu /etc/rc.d/rc5.d plik @local albo
uruchamia usługi w trybie interaktywnym, tak że po uruchomieniu
gdm nie odpala się rc.local to normalnie można się przez gdm
zalogować.
	Dla mnie to czarna magia. Może trzeba to podesłać
do developerów? Jaki tam jest adres?

Tomek