Mozilla i zmiana maszyny

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 9 Sty 2002, 13:35:44 CET

Zbigniew Krzystolik wrote:

> ale to jest ten katalog... i tam jest poczta
> moze prawa dostepu/wlasnosci?

Prawa sa ok...

Nie chce przerzucac calego katalogu, bo ustawienia tam

sa skopane i nowsze wersje mozilli chodza nie tak, jak ja chce.

Chcialem na czysto postawic mozille i przekopiowac

tylko bookmarki i poczte...

Wyjasnie dokladnie co do tej pory zrobilem:

W katalogu domowym jest katalog .mozilla w ktorym mozilla trzyma
wszystkie profile uzytkownika. Na maszynie 1 mam profil grabba, a na
maszynie 2 mam profil grabba ... Na maszynie 2 mam juz wszystko
skonfigurowane i chcialbym przeniesc tylko poczte. Ale idzmy dalej. W
katalogu z profilami jest podkatalog, ktorego nazwa jest b. dziwna i
nieprzewidywalna np. asyg6a6d.slt... W tym katalogu sa podkatalogi Mail
i News.. I ote katalogi mi chodzi. Jednak samo ich skopiowanie na nawa
maszyne nic nie daje, bo sciezki bezwzgledne do tych katalogw sa
zapisane w pliku  panacea.dat. Ten plik tez skopiowalem i ustawilem w
nim odpowiednie sciezki na nowej maszynie ... Dalej to nie dziala...

Dodam, ze stara maszyna chodzi na RH6.2, a nowa na PLD...

pozdrawiam
    Robert Grabowski