zlot ?

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Wto, 15 Sty 2002, 21:44:49 CET

On Tue, 15 Jan 2002, Marzena Kamecka wrote:

> Myślę, że aktualnie w związku ze zbliżającymi się Pingwinariami można się
> wstrzymać z robieniem "konkurencyjnej" imprezy i zrobić lepiej coś "w
> ramach"

Choc jesli chodzi o PLD i ogolnie linuxa to nie jestem jakims tam GURU,
ale chetnie bym przyjechal na taki zlot fanow PLD..chociaz przydalo by sie
wiecej szczegolow. Glownie miejsce...bo za daleko to sie wybrac raczej nie
moge :) (Mieszkam w Ostrowie Wlkp.)

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-