Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Czw, 10 Sty 2002, 13:27:56 CET

Mam problem z zainstalowaniem PLD na HP NetServer 5/133 LC na dysku SCSI
podłączonym do Adapteca AIC-7770.
Podczas instalacji niby poprawnie wpisuję scsi_hostadapters = aic7xxx,
później dest_devices = /dev/sda i pozostałą konfigurację, przeglądałem pliki
installer.* i nie wiem co robię źle.
Acha dmesg zrzuca dumpa na ekran przy sprawdzaniu SCSI...

Czy trzeba coś wpisac jako parametry kontrolera SCSI ? Ustawienia są IRQ 15,
BIOS C8000H.

Pomocy !!!
MArcin

PS  Slackware na tym sprzęcie chdził bez problemu 24/7
PSS Sorry za OE ale nie mam dostępu do Linuxa

---
 Email chroniony przed wirusami
   www.promocja.kki.pl/wirus
---