Neostrada i PLD

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 10 Sty 2002, 13:58:49 CET

On Wed, 9 Jan 2002 zibi w parys.prv.pl wrote:

> mam, nawet jak jest ruch na tym interface :(
> jak znajdę właściwy interwał to... pinga puszczać będę...

Hmm, czegoś nie rozumiem: masz ruch i tracisz IP?
To co ping pomoże? Może wystarczy co określony czas
'odświeżać' adres IP??

> swoją drogą: ktoś zna uzasadnienie takiej pracy NEOSTRADY?

Polityka handlowa tpsa, pewnie.

> adres jest ten sam za każdym razem....

Po dzisiejszej rozmowie z panem z tpsa, mam wrazenie ze ten
serwer dhcp i przydzielany adres zaszyty jest w tym modemie ADSL.

> mam "automatycznego" usera ;)

Coż tylko pozazdrościć. ;)

> no... gratuluje! jaki speed? jakie transfery uzyskujesz?

Speed najmniejszy 256kb, transfer (do jutra) Okb,
nie udało się uruchomić.
pzdr
Stacho Pal