Co do zrzucania CDAudio?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 10 Sty 2002, 14:44:57 CET

On Tue, Jan 08, 2002 at 11:33:26PM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> [jack w pldworkstation jack]$ apt-cache search cdparanoia
> cdparanoia-III-libs - Biblioteki programu CD Paranoia
> cdparanoia-III - Program do kopiowania płyt cd-audio
>
> Może po wczorajszym apt-get update tak jest (bazy zajmowały 14kB -
> czytaj: były zje^Wpopsute) ;)

Mam brzydkie podejrzenia co do cdparanoi.

Jest spieprzony track na plycie. cdparania prubuje go czytac, dlugo i
namietnie. ale to chyba nie wychodzi na zdrowie nepędowi. Właśnie po
takiej operacji zepsułem cdrom u brata, mój też już ledwo zipie...

Problem jest taki, że jakbym normalnie patrzał co się dzieje, to bym dał
ctrl-c i po sprawie. No ale cd->mp3 puszczam na screenie...

Miał ktoś coś podobnego?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-