Instalacja PLD

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 10 Sty 2002, 16:18:38 CET

On Thu, Jan 10, 2002 at 01:27:56PM +0100, Marcin wrote:
> Mam problem z zainstalowaniem PLD na HP NetServer 5/133 LC na dysku SCSI
> podłączonym do Adapteca AIC-7770.
> Podczas instalacji niby poprawnie wpisuję scsi_hostadapters = aic7xxx,
> później dest_devices = /dev/sda i pozostałą konfigurację, przeglądałem pliki
> installer.* i nie wiem co robię źle.
> Acha dmesg zrzuca dumpa na ekran przy sprawdzaniu SCSI...

Jakigo dumpa? Co dokładnie? /me nie prorok.

> Czy trzeba coś wpisac jako parametry kontrolera SCSI ? Ustawienia są IRQ 15,
> BIOS C8000H.

Te parametry są modułowi potrzbne? Zgaduje, że to raczej PCI i moduł może
sam zgadnąć? Próbowałeś scsi_hostadapter=auto?  W tej chwili nie można
argumentów (łatwo) przekazać, ale zanim wezmę, się za dopisywanie tego,
to chciałbym wiedzieć czy to na pewno to.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-