Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Pią, 11 Sty 2002, 16:04:40 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Moskal" <malekith w pld.org.pl>

> Jakigo dumpa? Co dokładnie? /me nie prorok.

dmseg zrzuca coś takiego:
Ładuję moduł aic7xxx.o

Ooops: 0002
CPU: 0
EIP 0010:[.........]
FLAGS: .....

> Zgaduje, że to raczej PCI i moduł może
> sam zgadnąć? Próbowałeś scsi_hostadapter=auto?

Nie ładuje się jak włączę auto, ale wyczaiłem że trzeba zapodać
scsi_hostadapters = aic7xxx_old i już niby lepiej, ale i tak są
problemy z utworzeniem partycji albo ich wykorzystaniem ???
Zrobiłem na tym dysku pod Slackiem 8 [2.4.16] partycje ext2, swap
i poszło OK

Marcin

---
 Email chroniony przed wirusami