skrypty startowe i terminal szeregowy (szczegoly)

KrzysiekS ks123 w wp.pl
Nie, 13 Sty 2002, 16:25:08 CET

Cześć

Mam podłączone 2 kompy przez rs'a. Na jednym dosowy term90,
na drugim pld. w lilo.conf wpisy append = "console=ttyS0,19200n8".
Komunikaty jądra się wyświetlają jak trzeba, natomiast
skrypty startowe mają problem z zamianą napisu [ zajety ]
na [ zrobione ]. Wygląda to u mnie tak:

Podnoszenie interfejsu eth0.......................[ zajety ][
 zrobione]

Może ktoś wie w jaki sposób to poprawić? Z tego co doszedłem
to problem jest w procedurze progress, ale dalej już nie wiem
co robić.

Jeszcze jedna sprawa. Przy wpisie w lilo.conf:
append = "console=ttyS0,19200n8 console=tty0", komunikaty
jądra dostaje na obie konsole natomiast skrypty wyświetlają
mi tylko na tty0. W jaki sposób zrobić aby na obu ekranach
miał to samo?

ps. emulacja terminala typu ANSI.
ps2. wiem że się czepiam, ale jak to mówią "diabeł tkwi w szczegółach"

KrzysiekS