skrypty startowe i terminal szeregowy (szczegoly)

zibi@parys.prv.pl zibi w parys.prv.pl
Nie, 13 Sty 2002, 18:43:26 CET

Dnia 13 styczeń 2002 a był(-a) to niedziela, o 04:25:08 +0100, KrzysiekS napisał(-a):
> Cześć
>
> Mam podłączone 2 kompy przez rs'a. Na jednym dosowy term90,
> na drugim pld. w lilo.conf wpisy append = "console=ttyS0,19200n8".
> Komunikaty jądra się wyświetlają jak trzeba, natomiast
> skrypty startowe mają problem z zamianą napisu [ zajety ]
> na [ zrobione ]. Wygląda to u mnie tak:
>
> Podnoszenie interfejsu eth0.......................[ zajety ][
>  zrobione]

to raczej wygąda na problem z emulacją ANSI na termie...
w hp700/92 tego nie ma, stąd to przypuszczenie

> Może ktoś wie w jaki sposób to poprawić? Z tego co doszedłem
> to problem jest w procedurze progress, ale dalej już nie wiem
> co robić.
>
> Jeszcze jedna sprawa. Przy wpisie w lilo.conf:
> append = "console=ttyS0,19200n8 console=tty0", komunikaty
> jądra dostaje na obie konsole natomiast skrypty wyświetlają
> mi tylko na tty0. W jaki sposób zrobić aby na obu ekranach
> miał to samo?

fakt: miałem to samo...

--
"Idź i ocal świat, lub przynajmniej jakis mały kawałek"