Temat do przemyślenia

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 13 Sty 2002, 22:19:56 CET

[niedziela, 13 styczeń 2002], --s+ napisał(a):

> --->[Quoting Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> Zainstaluj na kompie obok. Zamien dyski albo skopiuj na tasiemke
> lub plik tarem i odtworz na maszynie.

Zainstalować obok, i później przerzucić do chroota na docelowy serwer? I
czy jeśli podstawię fstab z debiana (mam dyski na SCSI na AIC 7xxxx) to
czy geninitrd mi pójdzie poprawnie?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter