Temat do przemyślenia

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Pon, 14 Sty 2002, 10:41:01 CET

> Myślałem o instalacji w chroocie, np w /chroot. Następnie w
> /chroot/home/ dałbym aktualne home i zrobiłbym linka /home ->
> /chroot/home . Następnie bym powoli podmieniał usługi debianowe na te z
> chroota. I jakbym miał już gotowy, sprawny ystem bym zrobił szybką
> podmiankę. Co Wy na to?

Jak Ci sie uda to sie pochwal :-) trzymam kciuki

> Zastanawia mnie głównie to jak zainstalować PLD w chroocie i jakie
> potencjalnie mogę mieć problemy?

Z instalacja to nie powinienes miec zadnych problemow - rpm na debianie i skrypt majacy 6
linijek powinien to zalatwic (rpm --root /chroot i ogien). Swoja droga nie znam szybszej
metody instalowania systemu.

--
Zbyniu