Temat do przemyślenia

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 14 Sty 2002, 16:58:24 CET

On Sun, 13 Jan 2002, Michal Margula wrote:
> Mam aktualnie zainstalowanego na głównym serwerze Debiana. Mam go już
> serdecznie dość. Chcę go przerzucić na PLD, ale jest problem. System
> jest dość mocno zmodyfikowany i wiele jest w nim specyficznych
> konfiguracji. Sama instalacja systemu i konfiguracja może zająć dużo
> czasu. Serwer musi chodzić praktycznie non-stop.
> Myślałem o instalacji w chroocie, np w /chroot. Następnie w
> /chroot/home/ dałbym aktualne home i zrobiłbym linka /home ->
> /chroot/home . Następnie bym powoli podmieniał usługi debianowe na te z
> chroota. I jakbym miał już gotowy, sprawny ystem bym zrobił szybką
> [...]

W czasach, gdy instalator był jeszcze "niemiły" robiłem tego typu
instalację. Zwykle była to podmountowana oddzielna partycj/dysk i
instalacja w chroocie. Jako podstawa służył wtedy agaran'owy minisys i
wszystko szło aż miło.

minisys'a poszukaj na ftp w people.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...