Fw: Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Wto, 15 Sty 2002, 13:41:12 CET

> Próbuję załadować instalkę z 2.4-experimental
> dla i586 z ftp://ftp.pld.org.pl//PLD-1.0....... i pewnie mnie macie pełne
> logi ;-0

Już wiem - załadowałem jajo 2.2 dla i586 i kontroler aic7xxx - działa,
właśnie instaluję (gdyby nie wpadka z aic7xxx z 2.4 i brak fdiska to bym już
dawno zainstalował - wcale nie jest takie trudne ;-) i bardzo mi odpowiada
instalka przez ftp bo nie muszę wypalać płytki i dokładać CD-ROMu... Oooo
nawet mógłbym zainstalować z windowsów w lokalnej sieci.
IMHO te z 2.4 są walnięte (nie pomagał reboot tylko wyłączanie zasilania bo
kontroler SCSI nie wstawal po reboocie)

Marcin

PS Jak by można dodać do instalki w 2.4 fdiska to byłbym wdzięczny.

---
 Email chroniony przed wirusami
   www.promocja.kki.pl/wirus
---