Fw: Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Wto, 15 Sty 2002, 14:35:40 CET

> mógłbyś sprcyzować co się działo? (wiem, że już Ci działa,
> ale chciałbym wiedzieć na czym się sypie)
> i*86/installer to wszystko to samo ;)

OK jeżeli mogę (i logi wytrzymają) to nie ma sprawy.
instaler z 2.2 ma fdiska a 2.4 już nie :-(

Bardzo mi się podoba możliwość zgrania na/z dyskietkę wszystkich ustawień
inatalatora (przy moich wielokrotnych próbach to jest nieocenione).
BTW jak już raz zainstalowałem (2.2.20), to pod root'em nie działał tab
(pewnie da się to jakoś łatwo ustawic ale dla mojego lamerstwa było to jak
cios w szczękę) a dla zwykłego usera działał.

Marcin zabierający się do kolejnej instalacji PLD ale już pełen optymizmu

---
 Email chroniony przed wirusami
   www.promocja.kki.pl/wirus
---