kernel-2.4.17

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 15 Sty 2002, 14:51:33 CET

Witam!

On Tue, 15 Jan 2002 14:03:59 +0100
Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro w poczta.onet.pl> wrote:

> Czy uż ktoś z was używa kernela kernel-2.4.17-0.2.src.rpm?
> Ja skompilowałem i zastanawiam się czy zainstalować.
>
> Jakich zmian moge sie spodziweac w porownaiu do 'czystego' kernela
> 2.4.17?

Chm, z tego co wiem to nasze jajko 2.4.17-02 ma problemy ze startem i robi
oopsa. Ale może wersja 2.4.17-03 bedzie lepsza, zresztą wiele zależy od
kompa. Poza tym chodzą słuchy, że uwlone jest iptables. Lepiej zostać przy
2.4.16

       Pozdrawiam
            Artur

Sciaga, szkola, matura, STUDIA... >>> http://studia.interia.pl/