Fw: Instalacja PLD

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 15 Sty 2002, 16:31:38 CET

On Tue, Jan 15, 2002 at 01:41:12PM +0100, Marcin wrote:
> Już wiem - załadowałem jajo 2.2 dla i586 i kontroler aic7xxx - działa,
> właśnie instaluję (gdyby nie wpadka z aic7xxx z 2.4 i brak fdiska to bym już
> dawno zainstalował - wcale nie jest takie trudne ;-) i bardzo mi odpowiada
> instalka przez ftp bo nie muszę wypalać płytki i dokładać CD-ROMu... Oooo
> nawet mógłbym zainstalować z windowsów w lokalnej sieci.
> IMHO te z 2.4 są walnięte (nie pomagał reboot tylko wyłączanie zasilania bo
> kontroler SCSI nie wstawal po reboocie)
>
> Marcin
>
> PS Jak by można dodać do instalki w 2.4 fdiska to byłbym wdzięczny.

Również podoba mi się instalator, ale mocno wkurza mnie kila rzeczy:
- Ściąganie wszystkiego od nowa gdy coś pójdzie nie tak (Na SDI jest to
  czasochłonne),
- Wywalenie się instalacji (na samym końcu), gdy jakiś pakiet jest
  niekompletny (stąd zdzwił mnie komentarz poldka "hgw why" - to, że
  wiem why od razu czyni mnie (c)h*'em ? ;) ) - przydałaby się możliwość
  doinstalowania tego pakietu (sprawdzałem tylko rpmem) lub kolejny
  proces instalacji sprawdzałby co nie zostało zrobione i robił tylko
  to,
- chwilowo nie mogę sobie przypomnieć więcej drażniących rzeczy.

Bootkietki z soboty, i386.

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.