Fw: Instalacja PLD

Marcin betasys w kki.net.pl
Śro, 16 Sty 2002, 09:18:10 CET

> Również podoba mi się instalator, ale mocno wkurza mnie kila rzeczy:
> - Ściąganie wszystkiego od nowa gdy coś pójdzie nie tak (Na SDI jest to
>   czasochłonne),

[mój komentarz dotyczy to również reszty Twojej wypowiedzi]

IMHO nie jest tak źle - jak masz problemy z czasochlonnością to ściągnij
sobie przez ftp całą instalkę i instaluj lokalnie. W porównaniu ze Slackiem
umożliwiającym tylko przez NFS lub CD-ROM (inaczej nie potrafiłem) to jest
jak bajka. Nie potrzebuję nic wypalać, ściągam dla mojego procesora już
skompilowany kernel i przez ftp instaluję całość (tylko w pracy mam 2Mb) a
do domciu wypalę dla i686 płytki :-)

Marcin

PS Na codzień używam w2k pro w pracy i nie ma jak prosto na nim zrobić NFS a
ftp jest wbudowany.

---
 Email chroniony przed wirusami
   www.promocja.kki.pl/wirus