Fw: Instalacja PLD

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 16 Sty 2002, 19:42:51 CET

On Wed, Jan 16, 2002 at 03:26:53PM +0100, Stacho Pal wrote:

> Jakoś sobie nie wybrażam inaczej instalacji przez ftp.
> Tylko czy mówimy/piszemy o pakietach, czy plikach niezbędnych do instalacji??
> Bo jeśli chodzi o to drugie, to zaskoczyło mnie jak instalator (2.2-ex)
> na moją prośbę uruchomienia fdiska, przedtem ściągnął parted.

Mówimy o plikach i pakietach :)

> Hmm, ja tam zawsze instaluję 'base', a potem jak nowy system działa,
> doinstalowywuję resztę, dlatego niegdy nie miałem powyższego komunikatu. ;)

No właśnie instalowałem base, po czwartej próbie się wkurzyłem i
ściągnąłem wszystko co potrzebne i instalowałem już z
ftp://192.168.0.99/ ;)))

> Całkiem nieźle, tylko dwie. ;)

Bardzo be jest to, że na końcu instalator coś do mnie pisze i nagle
wyskakuje ekran menu na tym co napisał i nic nie widać. Przydałby się
jakiś "Press [any] key to continue".
Nie pamiętam, czy depmod jest wywoływany przy boot, czy tylko nie
reaguje na ifmissing :)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.