Fw: Instalacja PLD

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 17 Sty 2002, 14:09:21 CET

On Wed, 16 Jan 2002, Jarosław Kamper wrote:
> No właśnie instalowałem base, po czwartej próbie się wkurzyłem i
> ściągnąłem wszystko co potrzebne i instalowałem już z
> ftp://192.168.0.99/ ;)))

Hmm, to zapewne kwestia łącza, ja nie miałem takich problemów,
ale jak 'dociągałem' przez SDI, to max transfer wynosił ~9kB.

> Bardzo be jest to, że na końcu instalator coś do mnie pisze i nagle
> wyskakuje ekran menu na tym co napisał i nic nie widać. Przydałby się
> jakiś "Press [any] key to continue".

Installer 'stable' tak ma, 2.2-experimental (polecam! ;)) ma "Press.."

> Nie pamiętam, czy depmod jest wywoływany przy boot, czy tylko nie
> reaguje na ifmissing :)

Kilka razy o tym pisałem, rc-scripts-0.3.x ma babaola na 'ifmissing',
depmod -a robi instalacja/upgread kernela. :((
pzdr
Stacho Pal