Instalacja PLD

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 17 Sty 2002, 14:31:12 CET

On Thu, 17 Jan 2002, Michal Moskal wrote:

> jak tak polecasz to dziś przeleci do base ;)

Zrobiłem już tym instalatorem kilka (5-6) instalacji [1] bez najmniejszych
problemów (po poprawieniu timezone ;)).
[1] Taka ciekawostka PLD 'wykosiło' dzięki mnie i wam (dzięki!! :))
kilka D-Link'ów/Asmax'ów, RH, Mandarynek, Freesco jeśli chodzi o SDI.
Wszystkie te 'pudełka' miały problemy gubienie połączeń/half duplex.
Natomiast do PLD stosuje się slogan: "Postaw w szafie i zapomnij!". :)
pzdr
Stacho Pal
P.S. Idę instalować (2.2-ex) kolejne PLD dla SDI. ;)