Instalacja PLD

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pią, 18 Sty 2002, 09:30:07 CET

On Thu, Jan 17, 2002 at 09:58:43PM +0100, Artur Flinta wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Tylko, aby zainstalowac PLD jako router dop SDI trzeba mieć HDD, a Freesco
> mieści się na jednej dyskietce. Szkoda, że nie mamy takiej routerowej
> mutacji dla SDI która by wymagała flopa.
ee...
po co na dyskietce dystrybucja? Dystrybucja to przeciez przede wszystkim
zbior pakietow, skrypty startowe itepe. A na dyskietce takie cos jest
absolutnie niepotrzebne...
z drugiej strony mozna by zrobic(korzystajac z pakietow -BOOT) wlasnie
taka mini dyskietke startowa z podstawowymi narzedziami.. dokompilowac
do tego np jeszcze ipchains/iptables, jakies uproszczone skrypty
startowe i skrypt ktory korzystajac z syslinux generowalby taka
dyskietke... to by jeszcze np mialo sens...