Dystrybucja na CD

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Nie, 20 Sty 2002, 13:11:05 CET

On Sun, 20 Jan 2002, Pawel Bernadowski wrote:

> Kiedys o tym pisalem..
> chetnie bym sie zajol wypalaniem i rozsylaniem plytek..
> oczywiscie robilbym to bez zadnych oplat...
> ale treaz pytanie czy nie moglibyscie umiescic jakiegos info na stronie...
>
> Oraz jaki macie stosunek do tego?

Jak dla mnie to to jest świetny pomysł. Of coz musisz być zawsze
zaopatrzony w najświerzsze ISO. ;] No i dobrze by było, jak byś dość
dokładnie orientował się w kosztach wysyłki itd. żeby każdy mógł dokładnie
wiedzieć ile za płyty zapłaci. No i kiedy do niego dotrą.

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-