Re: Dyskietka ratująca

Grzegorz Zarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Pon, 21 Sty 2002, 19:39:49 CET

On Sat, 19 Jan 2002, Adam Gołębiowski wrote:

> Witaj Marcin,
>
> W Twoim liście datowanym 19 stycznia 2002 (16:39:39) można przeczytać:

> Ja bym polecil sciagnac jakiegos gotowego jednodyskietkowca, na
> przyklad tomsrtbt, czy tez polskiego JuicyLinux, czy tez ... <mnostwo
> innych>

Witam
No wlasnie, ja tez potrzebuje jakas dyskietke ratunkowa, system plikow mam
na reiserfs i to mnie wlasnie teraz boli.
Gdyby ktos wiedzial o czyms takim albo posiadal to bym bardzo prosil nawet
moze byc obraz na maila
Zet
zet w zeus.polsl.gliwice.pl