Re[2]: Dyskietka ratująca

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Pon, 21 Sty 2002, 20:06:15 CET

Witaj Grzegorz,

W Twoim liście datowanym 21 stycznia 2002 (19:39:49) można przeczytać:

> No wlasnie, ja tez potrzebuje jakas dyskietke ratunkowa, system plikow mam
> na reiserfs i to mnie wlasnie teraz boli.
> Gdyby ktos wiedzial o czyms takim albo posiadal to bym bardzo prosil nawet
> moze byc obraz na maila

Tez korzystam z reisera, i po wielu poszukiwaniach odpowiednia
dystrybucja okazala sie polska juicylinux. Co prawda moze doskonala
ona nie jest, ale jak na moje potrzeby okazuje sie wystarczajaca -
najczesciej (nie wiem dlaczego) pada u mnie lilo i wtedy taka
dystrybucja jak znalazl - montuje systemy plikow, i moge co nieco
grzebac. Juicylinux znajdziesz pod adresem:
http://www.juicylinux.ubu.pl/JuicyLinux/

A jesli ktos zna jakies inne (lepsze?) jednodyskietkowe dystrybucje
Linuksa z obsluga reisera (plus ewentualnie scsi), to z checia uslysze
adresy.

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl