Problem z LILO, GRUBEM.

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 26 Sty 2002, 15:07:23 CET

Witam

Trafila mi sie dosc dziwna sytuacja. Mam dwa identyczne dyski IBMa (teraz
zaluje, ale nie o to chodzi...) i jeden z nich ulegl uszkodzeniu. W
zwiazku z tym na drugim odtworzylem kopie zapasowa i chcialem zainstalowac
LILO, ale zaczelo sie sypac piszac L 40 40.... etc. Jest to dosc dziwne,
bo na identycznym konfigu chodzil stary dysk.

Pomyslalem, ze GRUB mnie nie zawiedzie. Jednak on tez polegl... Odpala
sie z napisem GRUB i koniec. Podejrzewam, ze to kwestia 1024 cylindrow,
etc - ale dlaczego nie bylo tak na poprzednim dysku?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer