Kernel Panic

sosna sosna w astral.lodz.pl
Śro, 23 Sty 2002, 15:58:27 CET

        Witam!
Mam male pytanie zwiazane z instalacja PLD. A wiec zgodnie z wszelkimi
instrukcjami nagralem 'bootdisk.img' na dyskietke. Po zaladowaniu
initrd....... i sprawdzeniu partycji system dochodzi do miejsca 'root=/dev/ram0'
w pliku 'syslinux.cfg' i wyskakuje blad:

Kernel Panic: VFS : Unable to mount root fs on 01:00.

Natomiast uruchamiajac inny komputer ta sama dyskietka wszystko
przechodzi gladko i ja juz nic nie rozumiem. Po calo dniowym przeszukiwaniu
l.d. znalazlem informacje dotyczaca podobnego problemu lecz z juz
zainstalowanym sysytemem. Wiec jesli ktos spotkal sie z moja wersja
tego problemu i wie jak mu zaradzic, bylbym wielce wdzieczny.

Co robić , co robić!!!
                                                     <sosna>