oopsy kernela

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Wto, 22 Sty 2002, 17:43:10 CET

Witaj Roman,

W Twoim liście datowanym 22 stycznia 2002 (16:11:34) można przeczytać:

> jesli maszyna jest istotna to ftp.icm.edu.pl/pub/linux/kernel/

Raczej homebox. Sugerujesz użycie 'czystego' jądra? Już raz
próbowałem, ale spróbuje jeszcze raz. Co prawda jedyną łatką, którą
nakładałem była obsługa reiserfs, ale nie sądzę, aby to powodowało
oopsy zebry czy też kernela przy wyłączaniu systemu. A może to coś z
IPv6? Kto to wie.

> jesli mozesz sie bawic w eksperypenty to chyba w test lezy 2.4.X

hmm, tak średnio mi ten pomysł pasuje - siedzę na dialupie.

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl