oopsy kernela

Adam Gołębiowski adamg w wapnet.ko.pl
Wto, 22 Sty 2002, 21:02:42 CET

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 22 stycznia 2002 (17:51:48) można przeczytać:

> Jesli uzywasz glibc z PLD to na 2.2. z kernel.org _musisz_ nalozyc
> latke glibc22-ipv6 - inaczej nie bedzie dzialal m.in. resolver.

Hmm... to może być pewien trop. Gdzie znajde ta latke?
Poza tym mam pewne watpliwosci... rozumiem, ze pldowski kernel ma ta
latke zaaplikowana. Wiec nie powinno to stwarzac oopsow. Ale niemniej
poprobuje.

--
Pozdrowienia,
 Adam                            mailto:adamg w wapnet.ko.pl